دفتر وکالت در مشهد

در صورت نیاز به وکیل پایه یک دادگستری در مشهد روش های زیادی پیش روی شما قرار دارد. شما می توانید به دفاتر وکلا در مشهد که می شناسید به صورت حضوری مراجعه کنید. روش دیگر یافتن شماره وکیل در مشهد از طریق جستجو در گوگل است. روش دیگر پرس و جو از دوستان و آشنایان می باشد. دفتر وکالت مشهد محلی است که وکیل و موکل می توانند با یکدیگر ملاقات کنند. افراد می توانند برای دریافت مشاوره و بیان مسائل و مشکلات حقوقی و کیفری خود با دفتر وکیل در مشهد مراجعه کرده و با منعقد کردن قرارداد وکالت خود را به وکیل بسپارند.

 

آدرس دفتر وکالت در مشهد

دفتر مرکزی: مشهد – بلوار سجاد . بزرگمهر شمالی 3 – پلاک27 – طبقه2–واحد 5 ( موسسه ی طلیعه داران عدالت)

آقای علی ابراهیمی مهر دارای کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی، با بیش از ۷ سال سابقه ی کاری و ۱۰۰ها پرونده موفق، وکالت و مشاوره تخصصی در امور کیفری ، خانواده ، حقوقی ، ثبتی و شرکت را ارائه می دهند. کافی است برای تعیین نوبت تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

09151186862
37602838
[email protected]

 خدمات قابل ارائه در دفتر وکالت مشهد

طلیعه داران عدالت یک دفتر وکالت یا همان موسسه حقوقی در مشهد است که در زمینه انواع دعاوی حقوقی خدمات تخصصی ارائه می دهد. این دفتر از وکلای بااستعداد و باتجربه بهره مند است که در زمینه مشاوره حقوقی، مشاوره کیفری، مشاوره خانواده و مشاوره امور اداری و ثبتی شرکت ها وکالت شما را بر عهده می گیرند.

برخی خدمات این دفتر وکالت به شرح زیر است:

 

وکیل برای طلاق توافقی در مشهد

مهمترین ویژگی یک وکیل طلاق توافقی خوب در مشهد این است که باوجدان و متعهد باشد. نفع شما را بر نفع خود مقدم بداند. به عنوان مثال اگر مشکل شما چندان حاد نیست شما را به ادامه زندگی ترغیب نماید. ویژگی های دیگر وکیل باتجربه وکیل طلاق توافقی در مشهد عبارتند از صداقت، امانت داری و رازداری، صراحت، کلام گویا و تاثیرگذار، آگاهی از دانش روز و قوانین جدید طلاق توافقی، نفوذ قانونی، پیگیری و وقت شناسی و غیره.

 

وکیل نفقه در مشهد

یکی از رایج ترین اختلافات زوجین در زمان جدایی مسئله نفقه است. سوالاتی رایج مثل این که آیا در زمان عقد به زن نفقه تعلق می‌گیرد؟ نفقه فرزندان چقدر است؟ نفقه جاری و معوقه چیست و چگونه تعیین می‌شود؟ این ها از جمله مواردی است که برای بسیاری از مراجعین به دادگاه‌ها یا در زندگی عادی پیش می‌آید. بهتر است برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها و به منظور مشاوره نفقه در مشهد با یک وکیل نفقه در مشهد صحبت کنید.

وکیل استرداد جهیزیه در مشهد

وکیل برای وصول مطالبات در مشهد

وکیل مهریه در مشهد

وکیل فسخ نکاح

وکیل الزام به تمکین در مشهد

وکیل حضانت فرزندان در مشهد

وکیل اجرت المثل

وکیل فروش مال غیر

وکیل ثبت برند

الزام به تنظیم سند رسمی

وکیل کلاهبرداری

وکیل سرقت

وکیل چک و سفته

وکیل آدم ربایی

وکیل قاچاق

وکیل طلاق به درخواست زوج و یا طلاق به درخواست زوجه

وکیل برای دریافت نفقه

 

مزایای بهره مندی از وکیل در دعاوی حقوقی

اما وکیل چه کمکی به ما می کند؟ به برخی از دلایلی که چرا باید به وکیل مراجعه کنیم می پردازیم:

  1. وکیل دارای دانش حقوقی و تخصص کافی در زمینه های مختلف است. همان طور که وظیفه یک تکنسین کامپیوتر تعمیر و رفع عیوب کامپیوتر است. یک وکیل نیز در زمینه شغلی خود دارای اطلاعات کافی است که افراد عادی فاقد آن هستند. بنابراین برای هر کاری باید به متخصص آن مراجعه کرد.
  2. ناآگاهی از تبصره های قانونی به خصوص قوانینی که تازه وضع شده اند و ممکن است از آن ها بی خبر باشیم ممکن است باعث شوند که راه را اشتباه برویم و متحمل ضرر و زیان مادی و همچنین اتلاف وقت شویم.
  3. وکیل با داشتن وکالت از جانب ما می تواند بسیاری از مراحل را به جای ما طی کند بنابراین در بسیاری موارد نیازی به حضور فیزیکی ما نمی باشد.
  4. وکلا از راه های میانبر آگاهی دارند و به ما کمک می کنند سریعتر به نتیجه برسیم.
  5. در مورد دعاوی خانوادگی یک وکیل خانواده در مشهد شخصی است که می تواند مانع بروز اختلافات بیشتر شود.

مطالب مرتبط

اگر نیاز به مشاوره دارید ؟

از طریق لینک زیر درخواست مشاوره رایگان بدهید .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد