وکیل دریافت خسارت از بیمه در مشهد

وکیل دریافت خسارت از بیمه در مشهد

چنانچه برای دریافت خسارت از بیمه و مشکلات بیمه نیاز به وکیل حقوقی در مشهد داشته باشید می توانید با جناب آقای علی ابراهیم مهر وکیل پایه یک دادگستری در مشهد دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی تماس بگیرید و یا در صورت مراجعه حضوری به موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت به آدرس مشهد – بلوار سجاد . بزرگمهر شمالی 3 – پلاک27 – طبقه2–واحد 5 (موسسه ی طلیعه داران عدالت) مراجعه نمایید. وکیل دریافت خسارت از بیمه در مشهد به شما کمک می کند مشکلات بیمه ای مرتبط با شرکت بیمه را به شکل قانونی و در زمان کوتاهتر حل نمایید.

 

وکیل در مشهد برای دریافت خسارت از بیمه

بیمه از جمله موضوعاتی است که از جنبه های مختلفی حائز اهمیت می باشد گاهی مشکلات بیمه ای چنان پیجیده می شود که برای حل و فصل آن نیاز به یک مرجع متخصص دارید که از حق و حقوق شما به شکل قانونی دفاع کند. وکیل دریافت خسارت از بیمه در مشهد شخصی است که در این زمینه به شما کمک می کند. چنانچه در اثر حوادث رانندگی نیاز به وکیل تصادفات در مشهد برای اخذ خسارت از بیمه هستید و یا موارد دیگر مرتبط با بیمه بهترین کار مشورت با یک وکیل خوب برای گرفتن خسارت از بیمه در مشهد می باشد.

وکیل دریافت خسارت از بیمه در مشهد

تعریف بیمه و حق بیمه

 

مفهوم بیمه

بیمه عبارت است از اینکه تعدادی از اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی که در معرض خطر مشترک می باشند، مبالغی بر حسب نوع خطر و میزان خسارت احتمالی به شخص معینی به نام بیمه گر می پردازند تا در صورتی که خطری برای احدی از مشترکین پیش آید، شخص بیمه گر، خسارت مقرر و مورد توافق را از مبالغ جمع آوری شده بپردازد. بیمه عقدی است کتبی که به موجب آن، یک طرف تعهد می نماید که در ازای پرداخت وجه یا وجوهی از طرف دیگر در صورت وقوع و یا بروز حادثه، خسارت وارده بر او را جبران نموده یا وجه معینی را بپردازد. با عنایت به تعریف موصوف که ماده یک قانون بیمه مصوب 1316 شمسی به آن اشاره دارد، بیمه به عنوان یکی از عقود معین مورد شناسایی قانونگذار قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: وکیل بیمه بیکاری در مشهد

بنابر این تعریف، متعهد جبران خسارت وارده را بیمه گر (شرکت بیمه) و طرف مقابل را بیمه گزار و آنچه را که بیمه می گردد، موضوع بیمه و وجهی را که بیمه گزار به بیمه گر می پردازد، حق بیمه می گویند. موسسه حقوقی طلیعه داران عدالن، تخصصی ترین گروه وکلای ایران و دفتر حقوقی علی ابراهیمی مهر، بهترین وکیل دعاوی علیه بیمه در ایران، پژوهشی درباره بیمه و نگارش نمونه دادخواست مطالبه خسارت از بیمه ایران و معرفی وکیل دریافت خسارت از بیمه در مشهد، را تدوین نموده که در ادامه تقدیم می شود.

نظر به اینکه عقد بیمه، علی رغم اینکه می بایست شرایط اساسی صحت عقود و قراردادها را که در ماده 190 قانون مدنی به آن ها تصریح نموده داشته باشد، به طور کلّی، به لحاظ طبیعت خاص بیمه، عناصر تشکیل دهنده ی عقد بیمه عبارتند از:

1.بیمه گر

2.بیمه گزار

3.موضوع بیمه

4. خطر یا حادثه ای که عقد بیمه به مناسبت آن به عمل آمده است

5.حق بیمه

6.بیمه نامه

7.جبران خسارت یا پرداخت وجه معین.

 

اطلاعات تماس

09151186862
37602838
[email protected]
دفتر مرکزی: مشهد – بلوار سجاد . بزرگمهر شمالی 3 – پلاک27 – طبقه2–واحد 5 ( موسسه ی طلیعه داران عدالت)

مطالب مرتبط

اگر نیاز به مشاوره دارید ؟

از طریق لینک زیر درخواست مشاوره رایگان بدهید .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد