مشاوره حقوقی در مشهد

مشاوره به معنی مشورت کردن می باشد. در هر کاری بهتر است با متخصص آن حرفه مشورت کرد. برای دریافت مشاوره حقوقی باید به وکلا و افراد آشنا به قانون و قوانین حقوقی مراجعه کنیم. مشاوره حقوقی معمولا به منظور رفع ابهامات حقوقی صورت می گیرد. در صورتی که در مشهد زندگی می کنید باید به مشاوره حقوقی در مشهد مراجعه کنید. البته همیشه نیاز به مراجعه حضوری نیست و شما می توانید از مشاور حقوقی تلفنی در مشهد استفاده کنید. در انتخاب دفتر مشاوره حقوقی مشهد دقت کنید. زیرا گاهی یک مشاوره اشتباه می تواند شما را از رسیدن به حقوق قانونی تان دور کند.

 

بهترین مرکز مشاوره حقوقی مشهد

مراکز مشاوره حقوقی در مشهد با بهره مندی از مجموعه وکیل پایه یک دادگستری در مشهد آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. گاهی شما به مشاوره کوتاه تلفنی نیاز دارید. و یک مشاور حقوقی تلفنی مشهد می تواند به صورت رایگان به شما کمک کند. اما گاهی پس از صحبت با وکیل متوجه می شوید که نیاز به مراجعه حضوری دارید.

موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت یکی از بهترین و معتبرترین مراکز حقوقی در مشهد می باشد. شما می توانید با تماس با شماره مشاور حقوقی در مشهد در زمینه مورد نظر راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

خدمات قابل ارئه در مرکز مشاوره حقوقی مشهد

  • مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در مشهد

مرکز مشاوره حقوقی طلیعه داران عدالت آماده پاسخگویی به سوالت شما به صورت رایگان می باشد. در صورتی که سوالات شما کوتاه و در حد یک دقیقه باشد. در غیر این صورت نیاز به مراجعه حضوری می باشد.

  • مشاوره رایگان حقوقی املاک

وکیل ملکی مشهد راهنمای شما در کلیه دعاوی مربوط به ملک، زمین، خانه می باشد. گاهی نیاز به همراهی وکیل برای دعاوی ملکی ندارید. و یک مشاوره کوتاه با وکیل املاک مشکل شما را حل می کند. همچنین می توانید برای درخواست وکیل تخلیه مستاجر در مشهد و یا وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در مشهد با ما تماس بگیرید.

  • مشاوره حقوقی آنلاین فوری مشهد

علاوه بر تماس با شماره وکیل مشهد، مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی شما می توانید به صورت آنلاین و از طریق پیام رسان ها شبکه مجازی با وکیل صحبت کنید و راهنمایی های لازم را از وکیل انلاین در مشهد دریافت کنید.

  • مشاوره امور خانواده

وکیل خانواده در مشهد پاسخگوی سوالات مرتبط با امور خانوادگی شما می باشد. وکیل طلاق توافقی فوری در مشهد می تواند به شما کمک کند از دردسرهای آتی در امان باشید. برای دریافت مشاوره در سایر مسائل خانوادگی مانند حضانت فرزند، استرداد جهیزیه، نفقه، مهریه و … با ما تماس بگیرید.

وکیل حقوقی در مشهد

وظایف مراکز مشاوره حقوقی 

از جمله‌ی مسائل و مباحثی که می ‌توان در آن از متخصصین مشاوره حقوقی مشورت گرفت، عبارتند از:

 

الف) مشاوره امور حقوقی

امور حقوقی به معنای خاص کلمه یا حقوق خصوصی که شامل تمامی امور مربوط به روابط خصوصی میان اشخاص است. نظیر انواع معاملاتِ خرید و فروش، اجاره، وکالت، ضمانت، رهن، حواله، ودیعه، عاریه، قرض، کفالت و مضاربه، و نیز مسائل راجع به امور خانواده از قبیل ازدواج دائم، ازدواج موقت، مهریه، نفقه‌ی زن و فرزند، انجام امور خانه، تربیت فرزند، فسخ ازدواج، طلاق، حضانت و نیز امور دیگری راجع به ارث و وصیت. مسائل راجع به مسؤولیت مدنی نیز در این حوزه ی حقوق خصوصی جای می گیرد که مبنی بر جبران خسارت است.

نظیر اتلاف مال دیگران، سبب اتلاف مال دیگران شدن، غصب و تلف شدن قهری و خارج از اراده‌ی اموال دیگران در دست افراد امین یا غاصبین و مواردی از این دست که تمامی، در زمره‌ی روابط خصوصی اشخاص جای می ‌گیرد. مشاوره حقوقی در تمامی این امور می ‌تواند کارآمد باشد.

از مصداق های بارز این امر نیز مباحث حقوقی راجع به املاک و معاملات است. برای مثال در حین انعقاد یک معامله برای فروش یک ملک وسیع، بهره‌گیری از مشاوره حقوقی برای درج شروط ضمن عقد و یا موجبات فسخ آن معامله، می ‌تواند ضامن حقوق قانونی طرفین باشد. مشاوره حقوقی می تواند در پذیرش یا عدم پذیرش شروط طرف مقابل معامله نیز کمک کند.

 

ب) مشاوره حقوقی در زمینه کیفری

امور کیفری که شامل مسائل نسبتاً حساس است. امور کیفری به تمامی مسائل از دیدگاه نظم عمومی، اخلاق حسنه و حفظ حقوق عامه می‌ نگرد. جرم آن رفتاری است که خلاف ارزش ها و هنجار های هر جامعه ای تلقی می شود و لذا در هر جامعه ای متفاوت است. کشور ایران از آنجا که یک نظام حقوقی مبتنی بر فقه اسلامی دارد و نیز عرف این جامعه تا حد زیادی بر پایه ی رعایت اخلاق حسنه است، برخی از جرایم مندرج در قوانین کیفری آن، جرایم علیه حیثیت و اخلاق است؛ نظیر روابط نامشروع، زنا، لواط و … در این راستا، برخی از مسائل خصوصی میان اشخاص نیز ممکن است به دلیل ارتباط با نظم عمومی و اخلاق حسنه، وارد حقوق کیفری و مشاوره حقوقی کیفری شود.

از سوی دیگر، رفتار هایی نظیر قتل عمد، قتل غیر عمد، ضرب و جرح عمدی و غیر عمدی، توهین، افترا، سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، اختلاس، سوء استفاده از سفید مهر و سفید امضا، صدور چک بلامحل، تخریب اموال، محاربه، بغی، افساد فی‌الارض، انواع جاسوسی، تبلیغ علیه نظام، رشوه دادن و رشوه گرفتن و مواردی از این دست، به موجب قوانین مختلفی جرم در نظر گرفته شده ‌اند.  در این موارد وکیل کیفری مشهد پاسخگوی شما خواهد بود.

 

در پایان

وظایف مشاور حقوقی مشاوره حقوقی در مشهد می ‌تواند در تمامی امور حقوقی و شئون قانونی زندگی اجتماعی به کار آید. البته به دلیل همان تخصصی شدن امور، مشاوره حقوقی نیز ممکن است به تناسب تفاوت امور و مسائل حقوقی، تخصصی شود. و هر مشاوری در زمینه‌ی خاصی که تبحر لازم را دارد، به مشاوره حقوقی بپردازد. در موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت یکی از بهترین موسسه های حقوقی مشهد مشاورین در زمینه های حقوق کیفری، حقوق معاملات، حقوق خانواده، حقوق اداری، امور مهاجرت، حقوق تجارت بین الملل و مسائلی از این دست به مشاوره حقوقی می پردازند.

مطالب مرتبط

اگر نیاز به مشاوره دارید ؟

از طریق لینک زیر درخواست مشاوره رایگان بدهید .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد