وکیل دادگستری زن در مشهد

امورزه خانم ها در هر زمینه ای توانمند و بااستعداد هستند و حتی در بعضی مشاغل زن ها بهتر از آقایان عمل کرده و موفق تر بوده اند. وکالت نیز از این موضوع مستثنی نیست و وکلای زن بسیاری در حال فعالیت هستند که بسیار باتجربه، قابل اعتماد و ماهر می باشند. چنانچه در مشهد نیاز به وکیل زن در مشهد داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید. موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت یک موسسه حقوقی معتبر در مشهد می باشد که از کادر حقوقی حرفه ای و باتجربه تشکیل شده و مجموعه ای بهترین وکیل مرد و وکیل زن در مشهد در آن مشغول فعالیت می باشند. جدا از مسئله توانمندی ممکن است به دلایل شخصی ترجیح بدهید که یک وکیل خوب زن در مشهد وکالت پرونده شما را برعهده بگیرد. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

وکیل دادگستری زن در مشهد

دلایلی که ممکن است به یک وکیل خانم در مشهد نیاز داشته باشید موارد زیر است:

  • اگر موکل خانم باشد معمولا ترجیح می دهد مشکلات خود را با یک وکیل خانم در مشهد در میان بگذارد زیرا حس همدردی در زنان قوی تر بوده و موکل احساس بهتری خواهد داشت.
  • از آنجایی که معمولا خانم ها با حوصله تر و احساساتی تر هستند در پرونده هایی که مربوط به دعاوی خانوادگی است به خصوص در مسئله حضانت حضور یک وکیل زن در پرونده می تواند مناسب تر باشد. گرچه این یک موضوع کلی نیست و هستند وکلای مردی که بسیار با درک و دارای احساسات والای انسانی هستند.
  • یک وکیل خوب زن در مشهد می تواند خیلی راحتتر با موکلین خانم در ارتباط باشد و آن ها را در جریان پرونده و نحوه رسیدگی به آن قرار دهد.

امروزه در جوامع پیشرفته پیشرفته بیشتر بحث شایسه سالاری مطرح است و فرقی نمی کند که وکیل زن پرونده شما را به عهده بگیرد یا وکیل مرد اما در بعضی موارد ترجیح افراد مشورت با یک وکیل زن در مشهد می باشد.

شماره وکیل زن در مشهد

37602838

آدرس وکیل زن در مشهد

دفتر مرکزی: مشهد – بلوار سجاد . بزرگمهر شمالی 3 – پلاک27 – طبقه2–واحد 5 ( موسسه ی طلیعه داران عدالت)

 

وکیل خانواده زن در مشهد

همان طور که گفته شد در دعاوی خانوادگی در صورتی که نیاز به یک وکیل خانواده در مشهد باشد معمولا خانم ها ترجیح می دهند یک وکیل دادگستری زن در مشهد وکالت آن ها را بر عهده بگیرد. در مواردی مانند دیه، مهریه، حضانت، طلاق، طلاق توافقی، طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن، تمکین، نفقه، سرپرستی، اثبات زوجیت و … می توان با یک وکیل خانم در مشهد صحبت کرد.

وکیل دادگستری زن در مشهد
وکیل دادگستری زن در مشهد

تعریف وکالت

پیش از پرداختن به وکیل پایه یک دادگستری و وظایف او، توضیح اندکی راجع به «وکالت» لازم است.

وکالت یک قرارداد یا عقد است که مانند قراردادهای دیگر، تحت شرایط اساسی لازم برای صحت معاملات و قراردادها قابل اعمال و اجرا است. این شرایط عبارتند از قصد و رضا برای ایجاد معامله، داشتن اهلیت لازم برای انعقاد عقد و از جمله عقل و بلوغ، معین بودن موضوع مورد معامله و مشروعیت جهت معامله. موکل با دادن وکالت به وکیل خویش، وی را نایب در انجام اموری می کند. پس اساساً تنها اعمال نیابت پذیر قابلیت وکالت دادن دارند. پس نه تنها پیگیری دعاوی در دادگستری، بلکه سایر امور حقوقی نیز قابلیت نیابت و وکالت دادن دارند. برای مثال وکالت در خرید و فروش، وکالت در انعقاد عقد اجاره، وکالت در انعقاد عقد ازدواج و مواردی از این دست.

نکته ی بسیار مهم این است که وکیل تنها در حوزه ی اموری که به او محول شده است، اجازه ی اِعمال دارد و اعمال خارج از حدود اذن، قابل قبول نیستند و طبقیک نظر، غیر نافذ و نیازمند به تنفیذ و تأیید موکل هستند. این موکل است که محدوده ی اختیارات وکیل را مشخص می کند.

 

حدود اختیارات وکیل

مطابق ماده ۳۵ قانون آین دادرسی مدنی در مبحث وکالت می توان به موارد ۱۴ گانه در وکالت نامه وکیل تصریح یا بعضی از موارد را در آن حذف نمود.

 

موارد ممنوع وکالت

  1. آنچه را که موکل اسثناء کرده است.
  2. آنچه را که توکیل در آن خلاف شرع است.
  3. سوگند
  4. شهادت
  5. اقرار
  6. لعان
  7. ایلاء

اصولاً هر وکیلی که مجوز وکالت داشته باشد، می‌تواند در تمامی موضوعات و امور حقوقی، اعم از امور کیفری، معاملات، چک، ارث، وصیت، خانواده و … وکالت کند. البته تفاوت‌هایی میان حدود اختیارات و جواز وکیل پایه یک دادگستری در مشهد با سایر وکلا و از جمله وکیل پایه دو دادگستری و کارآموز وکالت وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. لیکن در هر حال با اینکه ممکن است از وکلایی نظیر وکیل کیفری در مشهد، وکیل حقوقی، وکیل چک، وکیل خانواده در مشهد، وکیل طلاق توافقی در مشهد، وکیل انحصار وراثت و … نام برد هر وکیلی قادر است در تمامی این حوزه ها وارد شده و وکالت افراد را به عهده بگیرد.

مطالب مرتبط

اگر نیاز به مشاوره دارید ؟

از طریق لینک زیر درخواست مشاوره رایگان بدهید .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد