وکیل ثبت برند و علامت تجاری در مشهد

وکیل ثبت برند در مشهد

در صورتی که مایل هستید شرکت یا برند خود ” علامت تجاری ” را ثبت کنید با ما تماس بگیرید. وکیل ثبت برند در مشهد به شما کمک می کند اقدامات ضروری برای پیشگیری از مشکلات آتی را انجام دهید.

 

وکیل ثبت برند در مشهد

برای دریافت مشاوره با وکیل خوب در مشهد در زمینه ثبت برند و علامت تجاری شرکت آقای علی ابراهیمی مهر وکیل پایه یک دادگستری مشهد را به شما معرفی می کنیم. ایشان علاوه بر مشاوره امور حقوقی، مشاوره امور خانواده و مشاوره امور کیفری، در زمینه امور ثبتی دارای تجربه ارائه مشاوره می باشند. در صورت نیاز به وکیل برای ثبت شرکت در مشهد با ایشان تماس بگیرید. موسسه طلیعه داران عدالت، موسسه حقوقی در مشهد می باشد که از وجود وکلای جوان و بااستعداد و باتجربه بهره مند می باشد.

اطلاعات تماس

09151186862

37602838
[email protected]
دفتر مرکزی: مشهد – بلوار سجاد . بزرگمهر شمالی 3 – پلاک27 – طبقه2–واحد 5 ( موسسه ی طلیعه داران عدالت)

 

چرا نیاز به وکیل ثبت برند در مشهد داریم؟

برند یا علامت تجاری به کالای شما هویت می بخشد و باعث متمایز شدن خدمات یا کالاهای ارائه شده توسط شما می شود. منظور از علامت تجاری کلمه، حرف، عدد، و یا ترکیبی از آن ها می باشد که روی محصولات شما درج می شود. ثبت برند دارای مزایایی است مانند کسب درآمد از محل حق امتیازها، دریافت وام، ایجاد حق انحصاری برای شرکت و … و مهمتر از همه ثبت برند باعث می شود امکان کپی برداری از محصول توسط رقبا سخت تر شود.

ثبت برند و علامت تجاری دارای مراحل و شرایطی است که در قانون ذکر شده و باید از آن آگاه باشید. برای اینکه از روش ثبت برند آگاه شوید و سریعتر به نتیجه برسید بهتر است با یک وکیل ثبت علامت تجاری در مشهد صحبت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. وکیل می تواند وکالت شما یا شرکت شما را به عهده گرفته و در بسیاری موارد باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما شود. همچنین وکیل با مراحل ثبت برند در مشهد آشناست و شما را از سردرگمی های اداری ثبت برند نجات می دهد.

 

چند نکته در مورد ثبت برند و علامت تجاری

مدت اعتبار ثبت علامت تجاری 10 سال پس از تاريخ تسليم اظهارنامه ثبت آن مي‌باشد و با پایان یافتن این مدت با پرداخت هزینه تمدید می شود. واژه‌های عام، توصیف کننده، علائم گمراه کننده و علائمی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه باشند جزو علائم تجاری غیر قابل ثبت هستند.

 

برای ثبت علامت تجاری چه مدارکی لازم است

برای ارسال اظهارنامه علامت می توانید به آدرس http://ip.ssaa.ir/BSigns/Steps.aspx مراجعه کرده و فایل الکترونیکی اظهارنامه را تسلیم اداره علامت نمایید.

 

الف) مدارک ثبت برند برای اشخاص حقیقی:

  • کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
  • گواهی امضا از دفترخانه اسناد رسمی
  • ارائه مجوز فعالیت در حوزه مورد نظر
  • کارت بازرگانی برای برند لاتین
  • مدارک نماینده قانونی

 

ب) مدارک ثبت برند برای اشخاص حقوقی:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
  • آگهی تاسیس شرکت که در آن حوزه فعالیت برند قید شده باشد.
  • کارت بازرگانی برای برند لاتین
  • مدارک نماینده قانونی
  • نمونه تصویرگرافیکی برای علامت تجاری سه بعدی

 

برای ثبت برند از کجا شروع کنیم؟

  1. یک نام و علامت تجاری انتخاب کنید.
  2. استعلام علامت تجاری که قبلا ثبت نشده باشد.
  3. مدارک لازم را تکمیل کنید.
  4. ثبت نام در  وب سایت مرکز مالکیت معنوی و ثبت اظهارنامه علامت تجاری.
  5. بعد از حداقل 15 روز نتیجه کارشناسی اعلام می شود.
  6. هزینه ثبت برند شامل هزینه ثبت اولیه اظهارنامه در سایت، هزینه حق ثبت برند، و هزینه ثبت در روزنامه رسمی نوبت اول و نوبت دوم می باشد. حق الزحمه وکیل ثبت برند در مشهد را نیز به آن اضافه کنید. برای اطلاع از هزینه ثبت برند با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

مجازات ضرب و شتم

قانون ضرب و شتم در جمهوری اسلامی ایران در جمهوری اسلامی ایران، ضرب و شتم تحت عناوین مختلفی در قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده است.

ادامه مطلب ...

اگر نیاز به مشاوره دارید ؟

از طریق لینک زیر درخواست مشاوره رایگان بدهید .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد