وکیل محبوب در مشهد دارای سابقه بالا و حسن شهرت

وکیل محبوب در مشهد

در پرونده های حقوقی و کیفری یکی از مهمترین ارکان برای اینکه بتوانید تمام و کمال از حقوق خود دفاع کنید این است که با یک وکیل خوب مشورت کنید. وکیل خوب در مشهد وکیلی است که علاوه بر تخصص، دانش، امانتداری، صداقت و تجربه، محبوب بوده و به عبارتی دارای حسن شهرت و شناخته شده باشد. مهمترین عاملی که در انتخاب بهترین وکیل در مشهد به شما کمک می کند نظرات دیگران در رابطه با نحوه عملکرد اوست، افرادی که وکیل مورد نظر وکالت آن ها را در پرونده های پیچیده به عهده داشته بهترین منبع برای تحقیق درباره وکیل خوب در مشهد هستند. از آنجایی که محبوبیت وکیل ناشی از دارا بودن تمامی مشخصه های یک وکیل خوب است برای کسب نتیجه بهتر روی انتخاب یک وکیل محبوب مشهد تمرکز کنید.

 

وکیل محبوب مشهد را چگونه پیدا کنیم؟

همان طور که در بالا گفتیم بهترین راه برای تماس با یک وکیل شناخته شده و محبوب در مشهد استفاده از تجربیات دیگران است اما اگر چنین فردی را نمی شناسید و یا به دلایلی نمی خواهید مشکل خود را با دیگران در میان بگذارید می توانید با مراجعه به اینترنت اسامی وکلای مشهد را جستجو کنید و با خواندن سوابق کاری آن ها تا حدودی به شناخت اولیه برسید.آقای علی ابراهیمی مهر وکیل پایه یک دادگستری در مشهد یکی از با اخلاق ترین وکلای مشهد در زمینه های حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی و شرکتی است. ایشان دارای مدرک کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی می باشد که با داشتن بیش از صدها پرونده موفق تبدیل به یکی از محبوب ترین وکلای مشهد شده اند.

اطلاعات تماس
09151186862
37602838
[email protected]
دفتر مرکزی: مشهد – بلوار سجاد . بزرگمهر شمالی 3 – پلاک27 – طبقه2–واحد 5 ( موسسه ی طلیعه داران عدالت)

 

وکیل در مشهد

موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت که آقای علی ابراهیمی مهر یکی از وکلای آن می باشد در گرایشهای تخصصی افتخار این را دارد تا در جهت حل مشکلات شما عزیزان و احقاق حق در خدمت هم وطنان عزیز باشد.

 

خدمات حقوقی که توسط تیمهای تخصصی این گروه انجام می شود شامل:

مشاوره حقوقی رایگان بصورت حضوری و تلفنی در تمام گرایشهای کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی، ملکی، قراردادها و نظامی و همچنین انجام وکالت در تمام امور مذکور توسط وکلای متخصص و با تجربه

مشاوره در نحوه تنظیم قرارداد، تنظیم لایحه و دادخواست و شکایت های کیفری

انجام امورات مربوط به محاکم خانواده و پذیرش وکالت در پرونده های نسب، فسخ نکاح، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه و نحوه وصول سریع مهریه، تمکین، حضانت، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، نفقه معوقه و جاریه، نفقه اقارب، رشد، حجر، موت فرضی، طلاق از طرف زوج و زوجه و هچنین طلاق توافقی و پذیرش وکالت پرونده های قتل عمد و غیر عمد، وکیل کلاهبرداری در مشهد، آدم ربایی، سرقت، شرب خمر، اختلاس و ارتشا، خیانت در امانت، فروش مال غیر، چک جنبه حقوقی و کیفری و …

 

با وکیل خانوادگی آسوده خاطر باشید:

وکیل علی ابراهیمی مهر این گروه در شهرستانهای مشهد و طرقبه و در سایر شهرها افتخار خدمت به شما عزبران را دارد .این گروه متشکل از جمعی از وکلای پایه یک دادگستری باتجربه و علم حقوقی بسیار بالا که در آزمونهای ورودی کانون وکلای دادگستری رتبه های تک رقمی خصوصا رتبه یک را به دست آورده اند این گروه در آزمونهای اختبار کانون وکلا نیز برکرسی تک رقمی ها نشسته اند و از برترین وکلای دادگستری می باشند.

تماس مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری  علی ابراهیمی مهر

09151186862

مطالب مرتبط

اگر نیاز به مشاوره دارید ؟

از طریق لینک زیر درخواست مشاوره رایگان بدهید .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد