وکیل سرقفلی در مشهد

وکیل سرقفلی در مشهد

در این نوشته قصد داریم شما را برای یافتن بهترین وکیل سرقفلی در مشهد یاری دهیم.

برای ارتباط با یک وکیل متخصص در زمینه سرقفلی در مشهد راه های گوناگونی پیش روی شماست مانند پرسش از دوستان و آشنایان و یا تحقیقات شخصی خود شما.

شما می توانید با سرچ عنوان وکیل سرقفلی خوب در مشهد با لیست وکلای مشهد که در زمینه دعاوی مرتبط با سرقفلی فعالیت می کنند روبرو می شوید و می توانید شماره وکیل در مشهد برای پرونده سقفلی را به راحتی بیابید.

 

بهترین وکیل سرقفلی در مشهد

قبل از معرفی یکی از بهترین وکلای متخصص در حوزه سرقفلی در مشهد تعریف مختصر و ساده ای از سرقفلی ارائه می دهیم.

منظور از سرقفلی پولی است که مستاجر به صاحب ملک می پردازد تا از منافع ملک برخوردار شود. اصل ملک متعلق به صاحب ملک است اما مستاجر با پرداخت مبلغی به عنوان سرقفلی مالک منافع یک مکان تجاری خواهد شد.

حال اگر در این زمینه مشکل حقوقی بین مالک و موجر پیش بیاید لازم است یک وکیل ملکی در مشهد واسطه شود تا مشکل از طریق قانونی حل شود.

پرداخت سرقفلی برای فردی که محل را اجاره کرده مزایایی دارد به عنوان مثال شخص در زمینه تقدم در اجاره، حسن شهرت، جمع آوری مشتری و رونق کسبی که در اثر عملکرد مستاجر محل بوجود می آید دارای حق می گردد.

برای دریافت مشاوره در زمینه دعاوی مختلف سرقفلی در مشهد می توانید با آقای علی ابراهیم مهر وکیل پایه یک دادگستری در مشهد دارای مدرک ارشد جزا و جرم شناسی تماس بگیرید و پس از طرح مشکل خود درخواست وکالت از جانب ایشان نمایید.

ایشان با داشتن صدها پرونده موفق در زمینه پرونده های مربوط به سرقفلی بهترین گزینه وکیل برای سرقفلی در مشهد می باشند.

اطلاعات تماس وکیل سرقفلی خوب در مشهد:

شماره تلفن:

۶۸۶۲ ۱۱۸ ۰۹۱۵

آدرس:

دفتر مرکزی: مشهد – بلوار سجاد . بزرگمهر شمالی 3 – پلاک27 – طبقه2–واحد 5 ( موسسه ی طلیعه داران عدالت)

 

برای طرح دعاوی سرقفلی مانند: دعوای الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، دعوای تعدیل اجاره بهای سرقفلی، دعوای مطالبه سرقفلی، دعوای الزام به تجویز انتقال سرقفلی به غیر، دعوای تخلیه سرقفلی و … با ایشان تماس بگیرید.

وکیل سرقفلی در مشهد

 

اهمیت و نقش وکیل متخصص سرقفلی مشهد در روند پرونده

طرح دعاوی سرقفلی نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات خاصه در این مورد می باشد لذا اخذ مشاوره حقوقی یا وکالت دعاوی سرقفلی به وکیل سرقفلی می تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه کمک شایانی باشد.

وکیل سرقفلی به جهت آشنایی و تسلط کافی به قوانین روابط موجر و مستأجر سالهای 56 و 76 باعث تسریع در روند پرونده و اخذ نتیجه مطلوب می گردد.در ابتدا می بایست به وکیلی مراجعه نمائید

که تخصص و توانایی لازم در دعاوی امور سرقفلی را داشته و در پرونده هایی که در زمینه دعاوی سرقفلی می باشد توانسته رضایت موکلین خود را به دست آورد.

 

مراحل مشاوره و پیگیری وکالت دعاوی سرقفلی

پس از آن جهت اخذ مشاوره از وکیل متخصص سرقفلی اقدام می نمائید در جلسه حضوری وکیل سرقفلی اجاره نامه و سند سرقفلی شما و سایر مدارک را مطالعه و بررسی می نماید که اجاره نامه شما مشمول قانون روابط موجر و مستأجر چه سالی می شود چرا که این موضوع می تواند در شیوه طرح پرونده و روند آن بسیار موثر باشد.

پس از آن وکیل سرقفلی با توجه به اینکه مالک یا مستأجر باشید و قصد طرح چه دعوایی دارید مشاورات لازم را ارائه می نماید در صورتی که تشخیص دهد با طرح دعوا در مراجع دادگستری به نتیجه ای نخواهید رسید به شما اعلام می نماید تا از اتلاف وقت و هزینه خودداری نمائید.

 

وکالت دعاوی سرقفلی در مشهد

در صورتی که وکیل سرقفلی شما را محق بداند توضیحات کامل در خصوص نحوه طرح دعوا و میزان هزینه دادرسی و نتیجه حاصل از دعوای مطروحه در اختیار شما قرار می دهد.

در وکالت دعاوی سرقفلی در پایان با امضاء وکالتنامه و قرارداد مالی وکیل متخصص سرقفلی به ایشان وکالت جهت طرح دعوای مورد نظر را خواهید داد.

با انتخاب وکیل دعاوی سرقفلی می توانید از حصول نتیجه مورد نظر اطمینان حاصل نمائید.

 

وکالت تخصصی سرقفلی در موسسه موسسه ی طلیعه داران عدالت:

موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت به شماره 37602838 با هدف تخصصی نمودن امر وکالت سرقفلی، اقدام به ایجاد دپارتمان های مختلفی در حوزه وکالت نموده است یکی از این دپارتمان ها دپارتمان املاک و شهرسازی می باشد و یکی از شاخه های این دپارتمان به وکالت دعاوی سرقفلی اختصاص دارد.وکیل رهن و فک رهن در مشهد

 

تفاوت سرقفلی با حق کسب و پیشه

سرقفلی با حق کسب و پیشه متفاوت است. حق کسب و پیشه حقی است که برای مستاجر مکان تجاری به واسطه زحماتی که کشیده و به واسطه جذب مشتری یا شهرت تجاری که کسب کرده به وجود می آید.

اما سرقفلی مبلغ و وجهی است که مستاجر به موجر می پردازد که پس از پایان مدت اجاره آن را مسترد می کند.

از جمله شباهتهای سرقفلی با حق کسب و پیشه یا این است که هر دو مالی هستند، هر دو قابل انتقال به ورثه و قابل انتقال به غیر می باشند، از نظر قابلیت توقیف و اجرا مشترک هستند.

 

انواع سرقفلی

قوانین مربوط به سرقفلی و توقیف ملک بسته به نوع سرقفلی می تواند متفاوت باشد. انواع سرقفلی در ادامه معرفی می شود:

1. نوع بدوی سرقفلی: سرقفلی به عنوان مبلغی پول که مالک از مستاجر دریافت می کند.

2. سرقفلی در اثنای عقد اجاره

3. سرقفلی به عنوان مبلغی پول که مستاجر هنگام تخلیه از مالک می گیرد

4. سرقفلی به عنوان  مبلغی پول که مستاجر در قبال اسقاط حق عدم تخلیه یا عدم افزایش اجاره بها از موجر یا مستاجر دیگر میگیرد.

5. سرقفلی عرفی: این سرقفلی فقط در مقابل مقبولیت تجاری ملک پرداخت نمیگردد بلکه عرف یک سری امتیازاتی را نیز به منتقل الیه سرقفلی به رسمیت میشناسد به این صورت که وقتی فردی سرقفلی مغازه خود را واگذار میکند به این معنا است که انتقال دهنده باید مغازه را تخلیه و به خریدار سرقفلی واگذار کند.

 

برای دریافت مشاوره از وکیل سرقفلی در مشهد با ما تماس بگیرید

مطالب مرتبط

اگر نیاز به مشاوره دارید ؟

از طریق لینک زیر درخواست مشاوره رایگان بدهید .

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد